Så nära men ändå så långt ifrån

Klockan hade slagit 23

Hoppet om roligheter var släckt

Även så datorn

Det betyder att sängen skulle intas inom ett par minuter

Då ringer Herr D och skriker snabbrus

Så nära skönhetssömn

Men ändå så långt ifrån

6 minuter senare står jag på Aveny och zippar GT

Bartenderns bartender hade fixat grattis entré till oss


Herr D och Fru L hade varit på försäsongsträning hos familjen

Det gjorde att de låg hästlängder före mig av yrsel

Jag gjorde mitt bästa för att sakteliga jobba mig ikapp


Väl nere på Oscar bjöd Miss Curly på fri entré

Inte varje dag en liten man som mig för tillgång till sådant arrangemang

Två gånger samma dag dessutom


Temat för denna kväll var +30

Inte riktigt min kategori av span

Men jag fick ragg ändå


Av Sundsvalls snyggaste bög

Komplimangerna haglade

Jag sög åt mig vartenda ord

Han erbjöd mig att få skeda honom så här första gången


Tanken slog mig

Kände ingen resning

Jag är nog så hetero man kan bli


Så lära liggning

Men ändå så långt ifrån


Kommentarer
Postat av: Frk Richter

Vad var det jag sa? Spontanitet är 08. Kul med lite bögsex sådär på långfredagen. Undra vad gud säger då?

2008-03-22 @ 14:32:43
Postat av: Gremlan

Du är på 30 + varje gång nu. Kom inte och förklara varje gång att du inte gillar det, det är inte din grej liksom. Du älskar ulvar i skinnkjol.

2008-03-22 @ 18:08:15
Postat av: Gurra

Jaså... Jim kom in på 30+...

2008-03-23 @ 15:22:20
Postat av: Flumberg

Frk Richter har redan skrivit allt som behövs till detta inlägg...

2008-03-26 @ 09:13:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0