Sökes: Nattligt sällskap

Jag överlevde arbetsdagen med nöd och näppe

Var nära ett mentalt sammanbrott ett flertal gånger

Herr Ds björnkram var räddningen ena gången


Han var förövrigt minst lika knäckt som mig och kom in till mig med tårar i ögonen efter att ha pratat med Fru L. "Jag brukar inte vara svag, men när Fru L ringde och sa att jag var bra så började jag nästan grina."


Själv ska jag nu möta den största skräcken

Att sova


Jag vet precis hur den kommande natten kommer att vara

Oroskänsla som gör det nästintill omöjligt att somna

När väl sömnen anländer vaknar jag till i panik

Sen somnar jag om för att sekunden senare vakna upp i panik igen


Under dessa mardrömsnätter önskar jag mig en egen Fru L som kan stryka mig på ryggen och säga att allt kommer att bli bra.


Kommentarer
Postat av: Gremlins

Din almanacka är fylld av viktigheter. Det är faktiskt en happening, jag är lite rädd att jag blir överladdad och helt kanon redan vid middagen. Det har hänt förr. Har man en reva på strumpbyxan innan 22 ska man ta taxi hem.

2008-03-11 @ 09:28:36
Postat av: Tågmamman

Jag är så lycklig att trots min ålder lyckas jag knäcka en ungtupp som du. Det gör tillställningen ännu bättre.

2008-03-11 @ 10:09:20
URL: http://mestommig.blogg.se
Postat av: Benny

Gremlins: Jag har redan nu börjat skickat ut mail på jobbet till vissa utvalda med spännande information om Gremlins utgång den 21:a. Jag tror det kommer att leda till att du blir jagad sexuellt på stadens gator och torg.

Tågmamman: Jag är en 73 åring i en 26 årings förpackning.

2008-03-11 @ 14:09:22
Postat av: Gremlins

Jag blir helt lyrisk. Du är bättre än Dominicas lustjakten.

2008-03-11 @ 14:16:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0