En hora - som alla andra

Läste nyligen ett intressant inlägg om psykiskt vs fysiskt hor. Varje gång tanken på fysiskt hor dyker upp i min hjärnbalk funderar jag på mitt egna pris.


Hur mycket skulle en man behöva slänga upp för att få sätta på mig? (Endast knullning - varken kyssar eller blåsjobb inkluderas)


Kommer alltid fram till att priset är säsongsbetonat. Eller snarare månadsbetonat. Mellan den 25 och den 4 är jag rätt dyr. Eller i förhållande till vissa i min närhet, som jag också haft denna diskussion med, är mitt pris att likställa med Fyndlagrets.


Hur som helst. Strax efter lön snackar vi om summor runt 15-50 tusen beroende på person. Från den femte och fram till den tjugonde briljerar mitt anus med röd prislapp och säljs för tio lax. Eftersom priset efter den tjugonde är lägre än Glocalnet törs jag inte beröra det med ord.


Vad jag skulle ta för att ligga med en kvinna känns inte relevant att fundera över. Men låt mig säga såhär. Slickar vem och vad som helst för en tusing!


Jag tycker inte det är konstigt. Det som däremot är underligt är att hor, trots att det är frivilligt, anses som den absolut fulaste sysselsättning som finns. Att en kropp hyrs ut för pengar under en begränsad tid är mer än vad den Svenska befolkningen klarar av att hantera.


Att merparten av denna befolkning sedan, under större delen av sina liv, inte bara hyr ut sin kropp utan även sin kunskap till summor långt under horans förändrar deras åsikt, från en objektiv synvinkel, till hyckleri.


(T minus one day and counting)


Kommentarer
Postat av: torgnysdotter

Det är ljuv musik i mina öron. Den här tanken förföljer mig hela tiden just nu.

2008-05-07 @ 18:05:00
Postat av: grem

Slickar vem & vad som helst för en lax? Jag har några på lager som jag kan betala för att få se dig hålla ditt ord. Deal?

2008-05-07 @ 18:23:31
URL: http://gremlins.blogg.se
Postat av: Benny

torgnysdotter: Trevligt att Benny, som både är tondov och musikblind, får agerar kompositör för en gång skull.

grem: Voyeur kostar normalt sett extra. Men för dig kan jag bjuda på en gratis show.

2008-05-07 @ 21:02:51
Postat av: rasande rose

Om man betalar 1000 båda två till varandra vad kan det räknas som? Man kan ju hitta någon som tar betalt men samtidigt betalar.

2008-05-07 @ 21:51:38
URL: http://rosacykel.blogspot.com
Postat av: Benny

Då uppstår en win-win situation. Något som en ekonom som mig älskar!

2008-05-08 @ 12:06:10
Postat av: torgnysdotter

Meh! fram med det nu! vad har du räknat ned!?
va?va?va?

2008-05-08 @ 18:30:26
Postat av: Benny

Blogg.se strular. De tillåter inte mig lägga upp något inlägg just nu. Det i sig är rätt ironiskt. Du förstår vad jag menar med ironsikt när du väl läst inlägget.

2008-05-08 @ 22:12:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0