Ett Pass En Bok Ett Ok

Passet har anlänt och finns vid min högra sida. Ska jag vara ärlig så var jag inte orolig. Anledningen är att det mesta i mitt liv har vandrat i positiv riktning. Så varför håna min livsmedgångskarma med något så banalt som oroskänslor eller misstro?


En annan sak som finns vid min sida vid avresa är en dagbok. En dagbok som Hon gav mig igår. Hon tyckte att det vore spännande om jag skrev om tankar och händelser under de kommande tre veckorna. Hon gav även sig själv en likadan för samma ändamål. När jag kommer hem ska vi byta.


En skruvad ide.

En klockren ide.


En ide som fick mig att fundera över hur ärlig man (jag) kan vara.

Efter kort överläggning med mig själv och därefter med henne kom vi fram till otäckt ärlig.


Ajajaj.

Skrämmande.


När hon läst igenom mitt skruvade tänk kommer hon försvinna snabbare än en alkoholhaltig dryck i goda vänners lag.


På tal om alkoholhaltiga drycker i goda vänners lag, avstamp inför avresa sker idag. Platsen är Svenssons. Tiden är valfri. Men jag och Flumberg kommer att anlända runt 19:00. Så tveka inte. Kom bort och drick en öl, eller fjorton, med oss vetja!


Kommentarer
Postat av: robiN

Go´morgon

2008-09-26 @ 09:14:11
URL: http://roppsnopp.blogg.se/
Postat av: Alexii

Jag vill komma!!!

2008-09-26 @ 09:56:55
Postat av: W.

19:00, way too late. Sitta själv och dricka öl på Svenssons har jag gjort åtminstone en gång för mycket redan.

2008-09-26 @ 12:13:21
Postat av: torgnysdotter

jag skulle vilja göra mitt yttersta, men...

2008-09-26 @ 15:49:37
URL: http://www.torgnysdotter.blogspot.com
Postat av: Gurk

Ha en trevlig resa och om du ska dricka/röka/göra alla saker man normalt gör på en resa så kan du skippa dagboken tror jag.



Inte nog med att tjejen kanske drar. Eventuellt blir det tvångströja och inlåsning

2008-09-26 @ 17:52:40
URL: http://akutpsyk.blogspot.com
Postat av: Benny

robin: tjeck adress!



Alexii & w: ni borde ha druckit öl med OSS!



Torgnysdotter: lady cherry dök upp! Riktigt roligt.



Gurk: ha! Sant. Och som den oerhört trevliga kompiskrets man har så står väl polarna I rad för att stjäla en liggning! :)



Jag skickar detta från min iphone. Benny briljerar beerrha!

2008-09-27 @ 05:06:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0