Man kanske skulle använda kondom?

För snart två år sedan stod vinden stilla, vinet smakade förföriskt och mitt liv var kravlöst. Ett sådant paradis bör förmedlas till likasinnade. Därför startades svartblogg. Att sedan en transformation har skett, så att bloggen numer behandlar ett stormigt (nåja) och kravfyllt leverne, går att betrakta som ett naturligt steg i livscykeln.


Strax innan 2007 var till ända föddes svartsbloggs första son. Namnet föll inte helt oväntat på vitblogg. De likasinnade jublade högt och spänningen var olidlig inför vad den nya skapelsen skulle leverera.


Nu i efterhand kan man konstatera att Vitbloggs fördel samt akilles häl är densamma. Kenny Klingeling. Han är nämligen lika bra som lat. Denna kombination är inte den ultimata för att titulera sig bloggare.


Därför är det nu med stor tillförsikt och med enormt stolta ben som svartblogg kan presentera nästa familjemedlem, Gråblogg! Lenny Ling (äh, Norman) är kreatör och mannen bakom denna nyhet!


Vem Lenny är har jag ingen aning om. Men banden mellan oss likasinnade bruka klarna efter ett rejält intag av trolldryck. Eftersom jag i detta nu är mer nykter än vad som är bra för mig ber jag därför om att få återkomma i den frågan.


Tills vidare hoppas jag att Gråblogg levererar både smått och gott!


Kommentarer
Postat av: torgnysdotter

Du vet att... du är en av de ytterst få människorna i denna värld som jag faktiskt inte tycker ska bruka kondom. Du har min välsignelse!

2009-04-03 @ 17:34:17
URL: http://torgnysdotter.blogspot.com
Postat av: torgnysdotter

Du vet att... du är en av de ytterst få människorna i denna värld som jag faktiskt inte tycker ska bruka kondom. Du har min välsignelse!

2009-04-03 @ 17:35:16
URL: http://torgnysdotter.blogspot.com
Postat av: torgnysdotter

Hur kommer det sig att det är så sjukt krångligt att kommentera på blogg.se!?

2009-04-03 @ 17:36:00
URL: http://torgnysdotter.blogspot.com
Postat av: Benny

Barn. Långvarigt ansvar och ständiga krav som ej styrs av min egen person - kan det verkligen vara något för mig?



Tror Jag skjuter upp tanken ett tag och glider ner mot Norr Mälarstrand för en promenad. Finns stor risk att jag därefter råker ramla in på någon uteservering. Stackars stackars mig.

2009-04-04 @ 12:38:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0