Karlskoga - helvetets baksida

Måndagskväll

Stadshotellet i Karlstad

En uteservering mot vattnet

Ett glas rött

Inre frid och direkt en känsla av, här skulle jag kunna bo

 

Tisdagseftermiddag

Min kropp hade förflyttat sig ett par mil kroppsligt men ett ljusår själsligt.

Befann mig nämligen i Karlskoga, helvetets baksida.

 

Döda själar

Ångestladdare färger

Fula människor

 

Allt kändes ur funktion

Inte ens rulltrappan i varuhuset fungerade

 

Misär.

Misär.

Misär.

 

Tisdagskväll

Stadshotellet i Örebro

En uteservering mot vattnet

Blodig köttbit och ett glas rött

 

Borde ha fokuserat på att njuta, att berömma mig själv för dagens genomförda presentationer.

Men allt jag kunde tänka på var:

Vem vill bo i Karlskoga och vem fan flyttar dit?


Kommentarer
Postat av: Gurk

Karlskoga är helvetet på jorden. Och det påstår jag utan att satt foten där. Där bor nämligen en av tidernas drygaste biljardspelare och han pratar mer än jag skulle göra på fultjack. Om ingenting intressant heller.



En annan ort i trakterna som är otroligt trevlig är Kristinehamn. Vackrare stad får man söka efter med ljus och lykta.

2009-08-28 @ 02:28:22
URL: http://akutpsyk.blogspot.com
Postat av: Benny

Jag skulle vilja se dig på fultjack. Tror du skulle lösa små vardagliga problem såsom Evighetsmaskinen samt Världsfred.

2009-08-29 @ 10:37:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0