Kyrka + Hångel = Jättefylla

Idag transporteras återigen min kropp norröver.

Destinationen är GA Kyrkan i Sundsvall.


Trots ett lager av synder är det inte nattvarden som skall inmundigas.

Istället ska en av guds bästa söner förvandlas från ungtupp till make.


Att just denna pojke skulle bli först i bekantskapskretsen är en gigantisk högoddsare om man ser till spelbara odds från gymnasiet.


Bugsy gav nämligen strax över 12 000 gånger insatsen.

Inte ens hans moder slängde in en slant på sådan dårskap.


Men vad gör väl det

På lördag är ändå Bugsy den store vinnaren!


Kommentarer
Postat av: W.

Svenssons imorrn vid säg 13-draget?

2009-08-07 @ 11:04:16
Postat av: anna

Ett superenkelt sätt att få nya läsare till sin blogg och att själv hitta nya favoritbloggar, jag ökade min statistik med 500 första dagen :)



http://nudge.se/nudgeitupp/index.php?action=signup&ref=madeinjapan

2009-08-07 @ 11:28:59
Postat av: Benny

W.: Its a deal!



anna: Anser du att svartblogg är så oerhörd att den borde nå fler? Nudge it up!



Två engelska uttryck till två olika kommentatorer. Känner mig sjukt international!

2009-08-07 @ 12:57:31
Postat av: Håkan

Ja, det var väl han, Peter Viklund och Per olof som gav mycket smet tillbaka hos bookmakern. En till av dessa tre gifter sig också imorrn. Han kommer inte från Ånge.

2009-08-07 @ 16:13:53
URL: http://cramp.se/magazine.
Postat av: Benny

Så Sveriges snyggaste barüber har gått och gift sig. Stort. Var du där - i gul pippidräkt?

2009-08-10 @ 10:10:29
Postat av: Håkan

Nej, det där jävla glödlampsollonet vägrade bjuda mig. Jag är en paria när det vankas bröllopsvals!

2009-08-10 @ 13:26:07
URL: http://cramp.se/magazine
Postat av: Benny

Varför vara allergisk mot något som roligt som en garanterad fyllskalle? Sådana ska man inte förkasta utan istället stryka medhårs.



Om jag gifter mig - är du bjuden om du lovar att ta med dig Reine.

2009-08-10 @ 15:29:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0