Lampan släcks 23:17 … och det är lördag!

Först in

Sist ut

Har varit en stående gravyr på mitt visitkort när det kommer till krogliv.

Det senaste halvåret har dock gravyren tillsammans med mina visitkort försvunnit.


Vet egentligen inte vart? Men skulle tippa på något trassligt vuxenhak eller på ett otäckt förståndsfik. För grejen är den är jag inte blivit mindre törstig. Bara mer intresserad av rus under dagen, för att sedan dansa in i sömnens värld istället för krogens.


Mestadels på grund utav att år av Först in - Sist ut syndrom har belastas mig med ångest, bakfylleskräck samt oroligt psyke. Samtliga bedrövelser driver till ovan nämnd förändring.


Det nya vägvalet har givetvis lett till en kraftig minskning av bakfyllor men även till en mer stabil välmåendekurva. Det första är sannerligen något att vara glad för. Men det sista är däremot mer svårtolkat.


Toppar och dalar har nämligen en fördel. Livet blir inte statiskt. Utan är under ständig förändring. På gott och ont. Men jag tror faktiskt att förändringen är till godo för mig.


Satan vilken vuxen slutsats.

Helvete vad förståndig jag blivit.


Måste genast boka in en jättefylla med Först in - Sist ut tänk.

Så här får det bara inte fortsätta!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0