Runklistan

Någon gång funderat på en runklista?

Håkan Olsson satte nyss ribban.


Känner igen mig och håller med om samtliga, utom plats nummer ett.

Den är för mig helt oprövad.


En som däremot nyligen har provat att runka i en bil är JJ. Allt började med att han var en av deltagarna på Into the Wild, again. När festen började gå mot sitt slut satte JJ till sig i sin bil och började köra hemåt. Efter att åkt någon kilometer i urskogen kom han på "Jag kan ju inte köra bil. Jag ärju full."


Att JJ glömt bort att han druckit förklaras av att han nyligen varit nykter i två år och således vants sig med titeln och jobbet som chaufför. Men tiden, eller snarare alkoholen, har alltså kommit ikapp honom.


För att inte skandalisera totalt stannade han på första bästa parkeringsficka för en tupplur tills alkoholen lämnat hans kropp. Han lyckades dock inte somna eftersom han var alldeles för kåt.


JJ som börjar bli till åren tog givetvis tillfället i akt och börjar onanera.

Det tog inte många drag innan han kände att satsen var på väg.

Ivrigt slet han tag i första bästa pappersbit.


Sekunden efter klimax ankom dock ett gigantiskt antiklimax.

Den pappersbit han använde sig utav visade sig vara hans Bruce Springsteen biljett.


Kommentarer
Postat av: Mr blue

Ha ha ha ha, bästa på länge!!

2009-08-05 @ 14:55:48
URL: http://kungbluei.blogspot.com
Postat av: håkan

Hahhaha, fy fan. JJ är en sann mästare. Men även en man vid namn Snejk har ett par liknande ess i bakfickan. Innan träning på parkeringen bland annat. Oväntat? Inte direkt...

2009-08-05 @ 15:24:14
URL: http://www.cramp.se/magazine
Postat av: Jocke

Haha, dra åt helvete va sjukt.

2009-08-05 @ 17:34:05
URL: http://cramp.se/magazine
Postat av: JJ

Den där biljetten blir inget man hänger upp på väggen..eller?

2009-08-06 @ 08:21:32
Postat av: Benny

Mr blue: Har varit lite väl dystert här ett tag så jag tänke bjuda på lite humor igen. Som vanligt fick JJ assistera med självutlämnande info! Kan det vara som så att du är nya Dogge?



håkan: JJ och Snejken har inte mycket genomsamt. Men båda runkar alla fall på kommando. På tal om Snejken, undrar om han fortfarande spyr så blodkärlen sprängs!



Jocke: Sanneligen udda. Men nöden har ingen lag och som THE Jack sa i The Bucket List - never waste a hard on!



JJ: Varför inte - passar perfekt bredvid dina Sweden kallingar.



2009-08-07 @ 10:43:32
Postat av: Beatrix Vnunk

Är Blue Dogge?

Detta vill jag veta per omgående.



Fruktansvärt kul. Själv sitter jag och fingrar på min helt obefläckade Madonna-biljett och känner mig oväntat nöjd.

2009-08-07 @ 13:04:01
URL: http://retronyttgods.blogspot.com
Postat av: Benny

Vet.

Kanske.

Framtiden har svaret.

Men möjligheten finns.



Håll biljetten långt borta från JJ.

Så fort läge finns tar han annars sin chans!

2009-08-10 @ 10:12:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0