Tre äpplen hög

Det finns längre ingenting som talar för något annat än:

Benny Bling Bling är en dvärg

Ett tillkortakommande

Av rang

 

Hur kan man annars förklara följande historia?

Var i behov av skärpmat i söndags.

Två dagar i flaskans tecken sätter sina spår.

Släpade därför min kropp till ett pizzahak.

 

Eftersom jag dagen till ära inte kunde ta beslut fick det bli något enkelt.

En Capricciosa med räkor 

 

Tio minuter senare besteg jag gatan utanför med min och mitt sällskaps pizzor i kartong. Hann gå 400 meter innan W. konstaterade

 

- Det är en stor och en liten pizzakartong.

 

Min första tanke var att den lilla pizzakartongen innehöll en halv eller helinbakad variant. Blev därför besviken till tårar när jag lyfte locket.

 

Därunder fanns nämligen varken en hel eller en halvinbakad

Utan en Capricciosa med räkor.

I barnformat


Kommentarer
Postat av: Gurk

Var glad du så länge du bara drabbas av sånt här i pizza-sammanhang. Tänk dig själv när du får drinkar i små shotsglas med avklippt sugrör. Grrrrrrrrr

2009-08-28 @ 02:30:12
URL: http://akutpsyk.blogspot.com
Postat av: Beatrix Vnunk

Hahahahaha! Lill-sötis!



//Din adopterade inte allt för resliga storasyster

2009-08-28 @ 09:36:52
URL: http://retronyttgods.blogspot.com
Postat av: Benny

Gurk: (Varför känner jag igen det här?!) Tänkte jag skriva men i samma sekund som jag skrev "känner" kom jag på det. Törstläppen genomförde årets roligaste practical joke med dig. HAHAHA. Stor humor.



Beatrix Vnunk: Varför finns Regaine på apoteket men inte sträckbänkar för oss dvärgar?

2009-08-29 @ 10:34:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0