Sällskapsresan - Snowroller

Genepi - Benny Bling Bling 1 - 0



Kommentarer
Postat av: Eske

Fyy faan va stiligt! hahahahahahahahaha

2009-02-20 @ 09:55:27
Postat av: Anonym

Eske: Fantastiskt elegant. Några fler saker som är roliga med filmen:



1. Hon - filmar och tycker under inga omständigheter att jag ska få hjälp.



2. Jossan - Får dra mig av vägen.



3. Men det bästa är när Bearmountain säger att han ska köra hem han så menar han inte mig, utan kanadensaren Matt som ligger och spyr i bilen och är ännu fullare än vad jag var. (jag har för övrigt inte varit så här full sedan sista april i nian.)



Jag skulle vilja påstå att ingen mänsklig varelse har vunnit en batalj med Genepin.



Att dryckens namn ovan avslutas med pin är således ingen slump.

2009-02-21 @ 11:35:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0