Fågelinfluensan

Söndag kväll var jobbig.

Arbetsdagen på måndag jobbigare.

Arbetsdagen på tisdag jobbigast.

 

Fick 15:45, till slut ge upp.

Hjärthåll och yrsel.

 

Kom hem och däckade i sängen.

39 graders feber.

Man tackar, din satans fågeljävel!

 

Hade däremot endast svag feber i morse så jag kunde trots allt gå till jobbet. Väldigt viktigt att visa fågelskrället att han inte skulle vinna över mig trots att han hade mig i gungning.

 

Dock värt att poängtera igen att jag inte kommer att göra skillnad på svart och vit i fortsättningen. Varenda nyans av en färgpartikel kommer till och med att få obegränsat med chips, endast för att jag ska vara på den säkra sidan.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0