Just nu: Full vevning i AppStore

Efter många besvärliga månader av funderingar tog jag igår steget.

Min iPhone ska på något vis uppgraderas.

Det får bära eller brista


Det värsta scenariot som kunde inträffa var att min amerikanska variant skulle låsa sig, för evigt. Denna tanke motverkades genom "Om den låser sig. Om den dör får du köpa iPhone 3GS som anländer inom kort". Konstigt nog fick det mig genast att agera.


Det tråkiga var tyvärr att hela processen gick utmärkt. Smärtan blev dock kortvarig när jag kom åt den överlägset största anledningen till val att uppdatera, AppStore. Med AppStore tar nämligen iPhonen fyra monsteriösa kliv till.


Så enkelt

Så snyggt


Att man dessutom, helt utan att tveka, betalar för vissa av de program man laddar ner gör att jag utan omsvep utnämner Steven Jobs till mästare, bland mästare.


Kommentarer
Postat av: D

I love you!

2009-08-01 @ 13:56:26
Postat av: Benny

Dito!

Dito!!

Dito!!!

2009-08-03 @ 13:08:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0