Äpplet faller inte långt från trädet

Avslutade precis ett samtal med min far över GSM nätet

Berättade att jag varit på picknick med tillhörande eftermiddagsrus.

 

Gäspade sedan och förklarade att jag nu var hemma och funderade på att sova.

Alternativet till att sova, vilket var att suga i sig 6 gin och tonic, presenterades också.

 

Farsan tog för engångskull ton:

- Ja, gå och sova är då sannerligen inte ett alternativ när du börjat dricka så tidigt. Så du är helt enkelt tvingad att börja blanda groggar.

 

Tvingad.

Har aldrig sett det på det viset.

 

Men nog har farsgubben rätt.

Finns således inget att tveka på.

Jag fortsätter med flaskan i högsta hugg!

 

PS. Ser förresten i detta nu Europas bästa inom "slager". Kort kommentar: Med tanke på klassen kan alla lyckas inom musiken, även en tondöv missanpassad felton som mig. .DS.


Kommentarer
Postat av: Syster yster

Hahahaha farsans tips kan man alltid lita på :)

2009-05-19 @ 16:11:19
Postat av: Syster yster

Hahahaha farsans tips kan man alltid lita på :)

2009-05-19 @ 16:13:32
Postat av: Benny

Farsans råd är hård valuta!

2009-05-20 @ 11:30:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0