Benny Bling Bling - saatanas venepakolainen!

I slutet av september 2008 spenderade jag ett par timmar i Helsingfors.


Mitt blogginlägg om detta besök renderade i ord såsom smaklöst, miserabelt och katastrofalt. Att då imorgon återigen styra min enorma överkropp mot samma stad, denna gång dessutom i en båtjävel, kanske kan anses som befängt.


Denna slutsats dras dock innan en mycket stark aspekt har sagt sitt. Denna aspekt och tillika opinionsbildaren har nämligen en förmåga att förlöjliga all form av annan information.


Den bolltrollare, publikfriare och flytande vätska som jag tänker på är givetvis alkohol.


Till mitt förfogande på båtjäveln kommer jag dessutom att ha törstläppar som Fru L, Herr D, Buttman och annat löst patrask.


Kommer garanterat bli skoj.

Skepp ohoj!


Kommentarer
Postat av: Gurk

Näst efter Gurkan var Buttman högst upp på listan över smeknamn jag önskade mig.



Glöm inte att svabba durken och skota hem, din landkrabba...

2009-05-07 @ 19:47:37
URL: http://akutpsyk.blogspot.com
Postat av: Beatrix Vnunk

Båtjäveln finns mycket att säga om, men jag hoppas att du ändrar uppfattning om Helsingfors. Under-jävla-bar stad!

2009-05-08 @ 07:08:18
URL: http://retronyttgods.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0