Kuala Lumpur

De kommande inläggen på svartblogg kommer att innehålla lite pics och kommentarer från mina senaste veckor.
Första anhalt var Kuala Lumpur där två nätter spenderades.
Finns inte så mycket att säga.
Bodde bra.
Grymt bra.
Detta är utsikten från vårt hotellrum.
Här kommer ännu en till bild på tornet som ser ut som en gigantisk Chupa Chups klubba.
I övrigt så lyckades vi besöka Petronas Twin Towers.
Det misslyckades jag fullständigt med förra gången jag befann mig i stan.
Vi tog givetvis inte hissen ner som de andra utan hoppade fritt fall.
Lyckades ta en in the moment picture!
Vi firade sedan att vi överlevde med en rejäl portion med pannkakor.
Vart att nämna i övrigt om staden är att den innehar en fantastisk flygplats. Alla städer som har en fantastisk flygplats är också fantastiska städer. Kuala Lumpur är inget undantag.
De kommande inläggen på svartblogg kommer att innehålla lite pics och kommentarer från mina senaste veckor. Tyvärr härstammar inte bilderna från någon flashig systemkamera, då denna inte kunde inhandlas på grund av spontanshopping av lägenhet.
Första anhalt var Kuala Lumpur där två nätter spenderades.
Finns inte så mycket att säga.
Bodde bra.
Grymt bra.
Med en halvdan utsikt.
Här kommer ännu en till bild på tornet som ser ut som en gigantisk Chupa Chups klubba.
I övrigt så lyckades vi besöka Petronas Twin Towers.
Det misslyckades jag fullständigt med förra gången jag befann mig i stan.
Vi tog givetvis inte hissen ner som de andra utan hoppade fritt fall.
Lyckades otroligt nog ta en in the moment picture på vägen ner.
Vi firade sedan att vi överlevde med en rejäl portion med pannkakor.
Vart att nämna i övrigt om staden är att den innehar en fantastisk flygplats. Alla städer som har en fantastisk flygplats är också fantastiska städer. Kuala Lumpur är inget undantag.

Kommentarer
Postat av: Marcus

Skönt med likasinnade. Ffl.... Flyplatser For Life!!

2010-04-08 @ 22:30:37
URL: http://akutpsyk.blogspot.com
Postat av: Pom Pon

Mera bilder! Jag vill se djungel och granater!

2010-04-09 @ 12:39:13
Postat av: Benny

Marcus: Funderar på fixa ihop en flygplatsfest. Kaptenshatt och full vevning med GT en hel lördag på Arlanda.



Pom Pon: Du ska få se Tarzan och Jane in action inom kort!

2010-04-09 @ 17:06:06
Postat av: Håkan

Instämmer helt om flygplatsen. Lättnavigerad till och med för en åsna som jag.

2010-04-12 @ 15:04:27
URL: http://www.cramp.se/magazine

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0