Martin Timell

Hade tillträde idag.
Började genast med renoveringen.
Ja, alltså inte jag.
Föddes nämligen med en gigantisk tumme mitt i min kontorsvana hand.
Vägg ska rivas.
Ny vägg ska byggas.
Tänkte besöka arbetsplatsen idag efter jobbet.
Min mor, som tyvärr känner mig för bra, ringde innan min ankomst och sa:
- Du förstår väl att du inte kan komma hit i kostym?
- Öhhh... blev mitt svar.
- Eftersom vi river vägg här är det ett grått moln i hela lägenheten men det kanske du förstod.
- Öhhh.. blev mitt svar.
Hade tillträde idag.
Började omgående med renoveringen.
Ja, alltså inte jag.
Föddes nämligen med en gigantisk tumme mitt i min kontorsvana hand.
-
Vägg ska rivas.
Ny vägg ska byggas.
-
Tänkte besöka arbetsplatsen för att hjälpa till idag efter jobbet.
Min mor, som tyvärr känner mig för bra, ringde innan min ankomst och sa:
- Du förstår väl att du inte kan komma hit i kostym?
- Öhhh... blev mitt svar.
- Eftersom vi river vägg är det ett grått moln i hela lägenheten, men det kanske du förstod.
- Öhhh.. blev mitt svar.
Finns risk för pikningar på varje middag med familjen på grund av detta, de kommande 22 åren.

Kommentarer
Postat av: Jocke

Det är ett riktigt arsle han den där Timell.

2010-04-22 @ 17:29:18
URL: http://cramp.se/magazine

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0