Måndag - Piskrapp

Sitter i soffan.
Svetten droppar.
Inte endast på grund utav att lägenheten fortfarande är 30 grader.
Utan även för att jag nyss blev bestraffad.
Av mig själv.
4,5 km löpning
100 sit ups
50 armhävningar
För 8 månader sedan hade jag inte varit berörd.
Men efter floder av synd och sås svider varje ansträngning.
Men ska sanningen fram så är jag värd ett mycket hårdare straff. Typ 6 käftsmällar, en nykter vecka eller att behöva bära vänsterpartiets emblem en timme eller två.
Sitter i soffan.
Svetten droppar.
Inte endast på grund utav att lägenheten fortfarande är 30 grader.
Utan även för att jag nyss blivit bestraffad.
Av mig själv.
--
4,5 km löpning
100 sit ups
50 armhävningar
--
För 8 månader sedan hade jag inte varit berörd.
Men efter floder av synd och sås svider varje ansträngning.
--
Men ska sanningen fram så är jag värd ett mycket hårdare straff. Typ 6 käftsmällar, en nykter vecka eller att behöva bära vänsterpartiets emblem en timme eller två.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0