Sväller

Har fortsatt med löpning, ökat på armhävningarna till 80 per gång och gör hårdare magövningar. Resultatet: En viktökning på 2 hg.

 

Detta medför en hel del problem. Bland annat ser det ut som att jag måste börja leva mer sunt, ur ett mat & dryck perspektiv. Att konsumera nyttig föda kommer inte att bli något problem. Men att inte få tillgång till trolldryck vid minsta mersmak kan bli förödande för mitt välmående.

 

Men jag har tyvärr inget val då jag i morse inte lyckades knäppa någon av mina rena kostymbyxor. På grund av detta sitter jag på kontoret med lite lösare chinos.

 

Inget fel på chinos. Men självförtroendet pulveriseras finkornigt när en byxknapp, som fungerade utmärkt för 2 månader sedan, inte går att knäppa.


Kommentarer
Postat av: åkan

Är det en slump att det är en massa hamburgerreklam på din sida nuförtiden? Jag hade iof samma problem ett tag, men då gjorde man reklam för ett visst blått piller.

2010-08-18 @ 17:49:05
URL: http://www.cramp.se/magazine
Postat av: Benny

Såsen och dressingen sväller in från varje kant. Känns som hela världen försöker bygga upp en komplott mot mitt psyke. Står därför ostadigt i mörkret med förhoppning om ett ljus i tunneln och väl där väga in 5 kilo under dagens misär.

2010-08-20 @ 11:37:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0