Dag 13 - Senaste veckan

Torsdagmorgon uppklivning vid 06:30 för hämtning av hyrbil och avresa mot Norrköping. Kundträff för i runda slängar 80 personer vid lunch. Därefter avresa mot Linköping. Snabb dragning för kontoret där på en timme. Därefter ännu en kundträff på närliggande hotell för 50 kunder. Slutligen resa tillbaks mot Sthlm. Ankomst till lgh strax efter 22.

 

Fredagmorgon inleds med att klockan ringer vid 05:30. Bilen ska lämnas strax innan 7 så att jag hinner bli uppplockad 7 för avfärd mot Södertälje och möte med distrikschef. Därefter dragning för kontoret mellan 9-10. Tillbaks till Sthlm för lunch med en annan distrikschef. Åter på kontoret vid kvart i två för möte mellan 14-15. Därefter genomgång av mail och andra lösa trådar som jag samlat på mig de två senaste dygnen.

 

Svårt trött när jag slutligen anländer hem.

Sov mellan 18 - 19.

Tog ett glas vin till Idolfinalen.

Däckade likt en pensionär strax därefter.

 

Lördag innehöll inte mycket innan det vankades middag hos Hons faster på kvällen. Även denna dag slutade i tidig framstupasidoläge.

 

På söndag städade jag.

Alltså.

Herrgud - vilket tragiskt liv jag har.

 

Och vad tror ni händer när man haft en sådan lugn helg ur ett alkoholperspektiv?

Jo - man dricker istället på allt som rör sig kommande vecka.

Denna har inte varit något undantag.

 

Måndag - direkt efter hemkost från jobbet sänkte jag ett par glas vin och lite glögg. Därefter ställde jag till ett skönt rus på tisdag med julfest och besök på stadens krogar. Onsdag avslutades med middag på italienare och delning av flaska rött med Hon.

 

Den absolut största fördelen med att dela en flaska vin med Hon är att jag oftast får 4-5 glas, medan Hon nöjer sig med två. Måste därför korrigera mitt påstående ovan. Herregud - vilket bra liv jag har!



Kommentarer
Postat av: chGrinders.se

Hej – Vi söker just nu fler bloggare som vill tjäna extrapengar på sin blogg genom att sälja sponsrade inlägg och annonsplats till företag som vi samarbetar med. Är du intresserad kan du läsa om hur detta fungerar här: http://www.grinders.se/page/about

2010-12-16 @ 23:42:26
URL: http://www.grinders.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0