Inte bara granen som åker ut till 20:e dag knut!

Var på gymmet igår.

Som väntat var jag inte ensam.

Januari medför så mycket mer trassel än en tom plånbok.

 

Började mitt träningspass med 10 min lätt jogg.

Bill och Bull bredvid hade också valt bandet som förspel.

Hörde hur den ena sa till den andre

- Viktigt att värma upp innan man börjar träna.

 

Strax därefter ställde de in hastigheten på Usain Bolt och gav järnet i 4 minuter. Med tanke på hur de lät och såg ut är det ett mysterium att de överlevde. Men deras gemensamma vikt på 104 st julskinkor visade bättre livskraft än väntat.

 

Stötte på dem lite senare i gymmet.

Full last på vikterna.

Slet upp och ner.

I två repetitioner.

Den sista såg fruktansvärd ut.

På alla sätt och vis.

 

En timme senare förde Bill ut Bull genom dörren i en skottkärra. Tycker synd om dem när jag tänker på den träningsverk deras otränade kroppar kommer uppvisa idag. Förmodligen leder den även till att de inte kommer att träna något mer under detta år. Men nästa januari. Då jävlar!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0