Zapp - Läs - Zapp - Läs

Kortfattat

Opartiskt

Lättillgängligt

Text-TV är världens bästa informationskälla

 

Två saker att lyfta fram från dagens genomgång:

 

Centerpartiet har äntligen vågat lyft frågan som så många tänkt själv.

Kasta Arbetsförmedlingen åt helvete.

Den sämsta statliga instansen efter Radiotjänsten.

 

Arbetsförmedlingen lyckas alltså till och med med konststycket att vara sämre än Försäkringskassan. Och det mina vänner. Det är beundransvärt dåligt!

 

Fast jag är inte förvånad. Känner inte någon som fått ett seriöst jobb från Arbetsförmedlingen. Däremot så har man hört mängder av kommentar likt "Fan, måste till Arbetsförmedlingen på ett möte annars får jag inte stämpla" & "Så jävla less på Arbetsförmedlingen och dess satans handläggare!"

 

ATT LO(L) direkt biter ifrån och hävdar att en nedläggning av arbetsförmedlingen skulle vara till ondo är inte alls förvånande. De försöker trots allt slå världsrekord i idioti.

 

På tal om LOL.

Tiger Woods befinner sig i Mississippi på ett rehabcenter.

För sexmissbrukare.


Kommentarer
Postat av: JJ

Jag la ett bud på 65000:- Hoppas jag får den!

2010-01-22 @ 13:58:47
Postat av: Benny

Me tanke på hur mycket du har bott där borde jag få 65' i utflyttningspresent.

2010-01-23 @ 10:12:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0