Forskningsobjekt - del 2

Hälsoundersökningen är avklarad. Med tanke på att min kropp bär på en förkylning så kommer säkerligen läkarprofessuren påpekar att mina inre defekter inte alls beror på en pågående mutation. Där har de naturligtvis helt fel.

 

Vikt, mått, lungkapacitet, hörsel samt fetmassa var alla fall överlag bra. Undantaget var mina lungor som på grund av rådande sjukdom inte presterade på topp. Den slutsatsen instämmer även jag i. Det som däremot ska bli intressant att följa är de 8 olika blodtester som skickades på analys.

 

Hur kommer dessa tolkas? Är det helt normalt att en kaffepanna dansar runt i blodet? Vilka slutsatser dras när de finner små dollartecken i mina ådror? Kommer jag att bli intagen när de inser att min kropp, i sann Mr Burns anda, har alla världens sjukdomar och den enda anledningen till att jag lever är att dessa helt tar ut varandra?

 

Ska jag vara uppriktig så bryr jag mig inte. Fick nämligen på pränt att jag är 1,2 cm längre än vid mönstring. Benny ”172 cm LÅNG” Bling Bling har nog aldrig varit så lycklig!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0