Första passet sedan februari.

Första ansträngningen sedan februari.
Först en undersökning som påvisar att sittande är förspelet till både diabetes, cancer och en hel del annat otäckt.
Därefter ett gäng atleter på TV som springer efter en boll med glädje i blicken.
Slutligen jag själv med fullsatt säckprofil i soffan.
Minuten senare står jag med löparskorna på.
En kortare runda och ett gäng armhävningar och situps senare är jag återigen i soffan. Full svettning och ett trassligt rödsprängt ansikte till yttre men med ett klart stoltare inre.
Första ansträngningen sedan februari.
-
Först en undersökning som påvisar att sittande är förspelet till både diabetes, cancer och en hel del annat otäckt.
-
Därefter ett gäng atleter på TV som springer efter en boll med glädje i blicken.
-
Slutligen jag själv med fullsatt säckprofil i soffan.
-
Minuten senare står jag med löparskorna på.
-
En kortare runda och ett gäng armhävningar och situps senare är jag återigen i soffan. Full svettning och ett trassligt rödsprängt ansikte till yttre men med ett klart stoltare inre.

Kommentarer
Postat av: Petra

Ojoj, jag gjorde samma sak för 3 veckor sedan.

Första rundan sedan januari.



Dog efter 712 meter.

Har inte återhämtat mig sedan dess.



Ska till din hemstad på lör förresten. Gatufesta järnet:)

2010-07-07 @ 12:59:07
URL: http://segpropp.blogspot.com
Postat av: Benny

Jag lever av oförklariga skäl idag.

Det lär dock inte du göra kommande söndag.



Okej, nu överdrev jag lite. Men ett par dagar av gatufest är förenat med kronisk dropp av ren sprit. På grund av detta kommer du med största säkerhet ha väldigt roligt. Se dock upp för alla människor som ser skeptiska ut, med största sannolikhet är det någon av mina vänner. De om några ska man passa sig för! =)



2010-07-07 @ 13:21:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0