Ture Sventon

Detektivhjärnan började igår fundera på vad Littorin egentligen hade gjort. Då brottsmisstankerna lyckats hållas hemliga föll min tro på två slutsatser. Endera har han köpt droger eller så har han köpt sex.
Det första försvann snabbt från listan. Istället blev jag mer och mer övertygad om att det handlade om ett sex köp. Då hans ögon & dess skam berättade om detta under presskonferensen.
Bestämde mig därför i morse att publicera min tes här.
Kollade dock först Aftonbladets hemsida för att se om de lagt ut mer info.
Kan väl inte påstå annat än att jag är en mästerdetektiv.
Detektivhjärnan började igår fundera på vad Littorin egentligen hade gjort. Då brottsmisstankarna lyckats hållas hemliga föll min tro på två slutsatser. Endera har han köpt droger eller så har han köpt sex.
-
Det första försvann snabbt från listan. Istället blev jag mer och mer övertygad om att det handlade om ett sex köp. Då hans ögon & dess skam berättade om detta under presskonferensen.
-
Bestämde mig därför i morse att publicera min tes här.
Kollade dock först Aftonbladets hemsida för att se om de lagt ut mer info.
Kan väl inte påstå annat än att jag är en mästerdetektiv.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0