Alla goda ting är tre

Alla goda ting är tre
Efter att ha strosat runt i Stocksund för att leta kommande investeringsobjekt, i form av strandtomt, så begav vi oss mot stadens gator för att titta på Viktoria och Daniel.
Vet inte varför men min kropp ville se den där kortegen. 
Kan inte påstå att det var jättekul. 
Eller ens lite roligt.
Men lyckades alla fall ta några intressanta bilder medan jag väntade på häst och vagn.
Tre olika hundägare som inte kände varandra fördes exempelvis samman. 
Dialogen dem emellan var sådär härligt stel. 
Kan inte återge den hundraprocentigt, men det var något i stil med:
- Jaha, du har en likadan hund som mig. 
Sekunden senare kom ytterliggare en fyrbent fram till de andra två. 
- Och du också. Oj. Många likadana hundar på samma ställe.
Sedan skrattades det lite stelt och hundarna fick lukta på varandra innan en av hundjägare sa att de skulle vidare, lilla Fia (som en av de hundarna tydlingen hette), ville ju så gärna se brudparet. Yeah right.
Därefter fick jag förmånen att beskåda en härlig festmåltid, skapad av mästerkocken Ronald, i form av finaste kött!
Slutligen så kommer en bild som visar ett flertal olika individer  på samma (svävande) bänk med samma mål.
Efter att ha strosat runt i Stocksund för att leta kommande investeringsobjekt, i form av strandtomt, så begav vi oss mot stadens gator för att titta på Viktoria och Daniel.
-
Vet inte varför men min kropp ville se den där kortegen.
Kan inte påstå att det var jättekul.
Eller ens lite roligt.
-
Men lyckades alla fall ta några intressanta bilder medan jag väntade på häst och vagn.
-
Tre olika hundägare som inte kände varandra fördes exempelvis samman. 
Dialogen dem emellan var sådär härligt stel. 
Kan inte återge den hundraprocentigt, men det var något i stil med:
- Jaha, du har en likadan hund som mig. 
Sekunden senare kom ytterliggare en fyrbent fram till de andra två. 
- Och du också. Oj. Många likadana hundar på samma ställe.
-
-
Sedan skrattades det lite stelt och hundarna fick lukta på varandra innan en av hundjägare sa att de skulle vidare, lilla Fia (som en av de hundarna tydlingen hette), ville ju så gärna se brudparet. Yeah right.
-
Därefter fick jag förmånen att beskåda en härlig festmåltid, skapad av mästerkocken Ronald, i form av finaste kött!
-
-
Slutligen en bild som visar ett flertal olika individer på samma (svävande) bänk med samma mål.
-

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0