Fortfarande knopptjock.

Igår skulle det ske.

Nyttig mat och sunt leverne in.

Kista och bedrövlig kropp ut.

 

Började strålande med fisk till lunchen.

Därefter fallerade jag totalt.

 

Middag – ett gäng mackor. Kvällsaktivitet, förutom att assistera en kompis vid flytt, folköl, GT och ett par glas vin. Därefter maniskt intag av ytterliggare ett gäng mackor innan jag la mitt söta huvud på kudden vid 1.

 

Dagens schema innehåller träff på uteservering med onyttig mat och ett gäng öl. Imorgon vankas det sedan bio. Innan och efter ska det tydligen drickas igen.

 

Den som försöker lura med mig på dumheter på torsdagen kommer jag säga upp bekantskapen med. För en dags vila behöver även denna (tjocka) kropp innan fredagens inbokade middag/drickning ska avverkas.

 

Och folk säger att jag har ett lätt liv.

Vilken kolossal lögn.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0