Lit de parade

Planen var The Sweet Serenades på Pet Sounds.
Men oviljan att möta människor höll mig kvar i soffan.
Bestämde mig istället för att hänga med en gammal bekant, som det var evigheter sedan jag träffade. Känns konstigt att vi inte varit varandra nära det senaste halvåret. Han är trots allt den som kan skriva rader rakt genom min mur.
Spelade därför Vassa Eggen från första låt.
Ingenting har förändrats.
Ulf Lundell gör mig fortfarande berörd.
Planen var The Sweet Serenades på Pet Sounds.
Men oviljan att möta människor fängslade mig i lägenheten.
-
Bestämde mig istället för att hänga med en gammal bekant, som det var evigheter sedan jag träffade. Känns konstigt att vi inte varit varandra nära det senaste halvåret. Han är trots allt den som kan skriva rader rakt genom min mur.
-
Spelade därför Vassa Eggen från första låt.
Ingenting har förändrats.
Ulf Lundell gör mig fortfarande berörd.

Kommentarer
Postat av: Beatrix Vnunk

Om du visste vad min människoskräck passiviserat mig genom livet! Jag har nog missat det mesta.

2010-06-09 @ 20:28:53
URL: http://retronyttgods.blogspot.com
Postat av: Benny

Hehe..Men det känns som vi trots det varit med på det man bör ha varit med på. I form av roligheter och äventyr. På tal om äventyr, kan inte förstå att du och Olle har bott i en röd stuga på landet. =)

2010-06-09 @ 20:59:03
Postat av: Beatrix Vnunk

Nä, lite sjukt är det. Men vi hade vinkällare:)

2010-06-12 @ 07:34:29
URL: http://retronyttgods.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0