Papphammar

Hons bror fyllde 30 i torsdags och hade fest igår.
På grund av diverse olika orsaker kunde vi inte närvara fysiskt.
Men hade tydligen grymt kul ändå.
Här sitter vid runt middagbordet på saloonen och hinkar bira som aldrig förr.
Några timmar senare bjöd Hons brorsa på lite tyngre grejor.
Samt att jag själv tydligen tyckte det var dags för fullstoppad pipa!
-
Enligt Hons mamma, som skickade info via den mobila världen, slutade kvällen på sedvanligt maner för mig, i form av att jag spydde två gånger bakom strategiskt valt hörn.
-
Känner mig ovanligt fräsch idag med tanke på mina gårdagliga utsvävningar!

Kommentarer
Postat av: Gurk

Ja du, distansläskning är ingen lek.

2010-06-13 @ 12:52:35
URL: http://akutpsyk.blogspot.com
Postat av: JJ

Du ser så smal & smärt ut, har du använt en stunt double?

2010-06-14 @ 22:36:52
Postat av: Benny

Gurk: Måste medge att man är en törstig jävel då man tom. lyckas bli kanon på distans.



JJ: Likt vissa filmstjärnor använder sig av stunt buttar så kör jag med en look alike utan tillgång till bankkista.

2010-06-15 @ 20:39:52
Postat av: robinhood

Hejsan, skickar detta meddelandet till lite olika bloggar för vill ha era åsikter om en sak,



Nagellack VS Läppstift?

Vad väljer du?



kram!

Postat av: sara

haha!

2010-06-15 @ 21:35:42
URL: http://sarahsdiary.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0