Grymt bra TV

Brukar klaga kontinuerligt på det TV utbud som bjuds. Men då jag nu följt två serier från start måste jag även ta tillfället i akt och hylla när det finns något jag gillar.

 

Först och främst - Solsidan TV4 21:30 på fredagar.

Felix Herngren.

Johan Rheborg.

Say no more.

 

Därefter -  Succéduon med Anders & Måns SVT 21:30 på torsdagar.

Sjukt.

Ibland nästan löjligt.

Men i vissa stunder magnifikt!

 

För er som missat den sistnämnda - surfa in på SVT play.

För er som missat det förstnämnda - ladda ner asap!

 

Slutligen vill jag berätta vad som hände med kvittot från Allmänna Galleriet. Som ni säkert kommer ihåg var notan på 172. Jag fick därefter helt felaktigt 300 i kontanter.

 

På grund av situationens unikhet kollade jag igår mitt kontoutdrag. Det var varken draget på 472 eller 300 som jag hade skrivit under. Istället så hade de tagit friheten att belasta mitt konto med den helt oförklarliga summan 328.

 

Hur hon fick ihop det har jag ingen aning om. Men något som däremot står klart är att en kamera i hennes närhet skulle skapa grymt bra TV.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0