Ena dagen snygg, därefter bakfull.

W. skickade över ett mail för några dagar sedan med en länk till 118100 där han hade sökt på ”snyggaste Marcus i Sundsvall”. Det som var det intressanta med detta, ur hans synvinkel, var att han kommit före hans namne Gurk The Gambler.

 

För att precisera var W. på 12 plats och Gurk The Gambler på 15:e.

Problemet i hans mailskick var att jag inte läste det förns idag.

När jag sedan följde hans länk hade rangordningen kastats om rejält.

 

Gurk The Gambler var nu 10:a.

Och W. fanns inte ens med på topp 20.

 

Jag besvarade hans mail med information om att Gurk The Gambler måste ha blivit sjukt snygg de senaste dagarna.

 

W. kontrade med att hans förfall med största sannolikhet berodde på spontanfyllan dagen innan.

 

För en pojkspoling för mig var hela konversationen stor humor.

(länk till "Snyggaste Marcus i Sundsvall")


Kommentarer
Postat av: Gurk

Jag är inte ett dugg förvånad. Har nämligen lagt mig till med ett sånt där sexigt 3-dagars skäggstubb sedan en vecka tillbaka. Det uppskattas tydligen av den kvinnliga publiken i Sundsvall.



Skulle man kunna få se listan på nåt vis.

2010-11-12 @ 11:46:40
URL: http://akutpsyk.blogspot.com
Postat av: Gurk

18 plats.... Skandal!!! Allt arbete i onödan!

2010-11-12 @ 11:47:48
URL: http://akutpsyk.blogspot.com
Postat av: W.

Jävla random lista.

2010-11-12 @ 12:58:10
Postat av: Benny

Gurk: 3 dagars skäggstubb är det bästa. Kör jag natt och dag. Och får givetvis ligga duktigt mycke!



W.: En bakfull själ är också en själ.

2010-11-12 @ 18:34:45
Postat av: Syster yster

Hahahaha Michas bror ligger på plats 41.......med felstavat namn och slagen med flera hästlängder av både W o Gurk. Ajajajaj de kan inte vara roligt :)

2010-11-13 @ 15:11:21
Postat av: Syster yster

Hahaha M bror på plats 41, med felstavat namn och slagen med hästlängder av både W och Gurk, ajajajaj de kan inte vara roligt :)

2010-11-13 @ 15:51:02
Postat av: Benny

HA!

Stackarn.

Kan inte vara bra för självförtroendet att hamna så långt efter dessa herrar!

2010-11-14 @ 14:56:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0