12:34

Klockslaget ovan har för övrigt återigen börjat förföljt mig. Det resulterade i att jag för någon vecka sedan var högst tveksam på att kliva på tåget mellan Falkenberg och Halmstad för att just avgången var stämplad till 12:34.

 

Klockslaget på biljetten uppfattades oundvikligen som en pik till mig att tåget kommer att spåra ur och samtliga resenärer avlida. Men då jag hade besök bokade i Halmstad hade jag inget annat val än att kliva ombord för singelresa mot döden. Av oförklarlig anledning så spårade dock tåget inte ur. Men jag kände inom mig att det var på håret ett flertal gånger.


Kommentarer
Postat av: Pablo

Då kan jag passa på att bjuda på ett filmtips, 4.3.2.1 heter den. Ladda hem och se, inga trailers, läs inte baksidan, inga omslag ingenting. Ladda hem och ligg still!



Meddela när du sett så får jag höra vad du tycke.



2010-10-19 @ 14:04:09
Postat av: Benny

Hur laddar man ner film nuförtiden?



Pirate bay går för segt-



Har tappat bort inlogg till torrentleeach.



Dubbel drabbning.



Hur gör du?

2010-10-23 @ 12:20:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0