Inception

Mycket bra film.
Bör ses.
Kan dock medföra diverse strul med verklighetsuppfattningen. Drömde exempelvis i natt om det ena konstiga efter det andra. Vaknade tillslut.
Det var valvaka. Sista rösterna var räknade. Den röda stapeln visade 48,7. Den blåa 46.9. Blixtarna haglade mot Mona. När sedan dessutom kommunist Lars fick ställa sig i rampljuset blev det för mycket och jag vaknade på riktigt. Tror jag.
För denna dag skulle faktiskt också kunna vara en dröm. Av det ännu värre slaget. Sverigedemokraterna har nämligen lämnat sitt valmanifest. Allt ska enligt dem bli guld och gröna skogar om vi bara  gör oss av med diverse små problem såsom samtliga invandrare.
Att dessa efterblivna mobboffer för fram en sådan åsikt är inte konstigt i sig. Men att däremot 4 - 5 % av Sveriges befolkning ser ut att rösta på dem är fan i mig helt sjukt.
Mycket bra film.
Bör ses.
--
Kan dock medföra diverse strul med verklighetsuppfattningen. Drömde exempelvis i natt om det ena konstiga efter det andra. Vaknade tillslut.
--
Det var valvaka. Sista rösterna var räknade. Den röda stapeln visade 48,7. Den blåa 46.9. Blixtarna haglade mot Mona. När sedan dessutom kommunist Lars fick ställa sig i rampljuset blev det för mycket och jag vaknade på riktigt. Tror jag.
--
För denna dag skulle faktiskt också kunna vara en dröm. Av det ännu värre slaget. Sverigedemokraterna har nämligen lämnat sitt valmanifest. Allt ska enligt dem bli guld och gröna skogar om vi bara  gör oss av med diverse små problem såsom samtliga invandrare.
--
Att dessa efterblivna mobboffer för fram en sådan åsikt är inte konstigt i sig. Men att däremot 4 - 5 % av Sveriges befolkning ser ut att rösta på dem är fan i mig helt sjukt.

Kommentarer
Postat av: Rasande Rose

Håller fullständigt med. Det är smått fantastiskt att folk kan vara så inskränkta.

Jag är inte Moderat direkt men Mona Sahlin som statsminister? Njaee.....

2010-09-04 @ 11:12:17
URL: http://rosacykel.blogspot.com
Postat av: Benny

Tycker vi borde vandra gatorna och röska om människorna vi möter och sedan ställa dom mot vägen med frågan - Är du rasist din jävel?! =)

2010-09-04 @ 11:35:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0