Status just nu

En man vid ett stånd.
Fyllda av delikatesser.
Min absoluta akilles häl.
Så nu sitter jag här.
Med italiensk lättrökt vildsvinskorv.
Och en mycket angenäm kittost med lager av brända oliver i sig.
Vid dess sida en iskall Heineken.
Sann lycka.
En man vid ett stånd.
Fyllda av delikatesser.
Min absoluta akilles häl.
--
Så nu sitter jag här.
Med italiensk lättrökt vildsvinskorv.
Och en mycket angenäm kittost med lager av brända oliver.
Vid dess sida en iskall Heineken.
Sann lycka.
--

Kommentarer
Postat av: Syster yster

hahahaha gott gotti gott gott!

2010-09-04 @ 08:14:42
Postat av: Rasande Rose

Det lät rätt gott. Vill ha korv. Hahaha.. (fri tolkning undanbedes:P)

2010-09-04 @ 11:17:42
URL: http://rosacykel.blogspot.com
Postat av: Benny

Syster yster: Mycket och ett klockrent stalltips!



Rasande Rose: Ha! =)

2010-09-04 @ 11:38:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0