Starkast cigg vinner!

Efter två dagar (i rad) i den sobra skolan så anlände onsdag med dunder och brak. Stämplade ut från kontoret och begav mig hem för ett snabbt ombyte. Därefter slank jag och mitt sällskap snyggt in på Prideområdet. Efter några andetag av den galna ljudnivån från både scen och befolkning la vi benen på ryggen och flydde.

 

Hamnade på första bästa hak (Harry B James) för ett långdraget snabbrus. Värt att notera från denna nobla bar är att en flicka i baren väste följande till bartendern:

 

-         Vilka är det starkaste cigg du har?

-         Tror det är röda Prince.

-         Tror? Ta hit alla olika paket du har så ska jag kolla vilka det är!

 

Vet inte om jag tycker damen beter sig genialt eller bedrövligt. För vi talar ytterligheter här. Någon mellanmjölkdrickerska är hon sannerligen inte.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0