Gåshud

Borde kanske ha noterat hur fantastiskt god anklevern som serverades till förrätt på nyårsafton var.

 

Hade varit trevligt att skriva om hur jag mirakulöst överlevde ett riktat bakhåll med avfyrad champagnekork som strök mitt hår.

 

Kan dessutom inte skylla på att jag har jobbat särskilt hårt.

 

Däremot så har varken lust eller vilja varit tillgänglig. Och då blir det så här. På gott och ont.

 

Men det har väl alla fall varit trevligt för er att studera mina ludna ben och min charmanta kostym ett par dagar? Bilden försvinner dock nu. Då jag vill återgå till mitt alias Benny Bling Bling och således vara ”anonym”.

 

Status i övrigt: Har sett årskrönikan från vinter-os två gånger. Fantastiska bilder. Björn Ferry och hela det svenska skidlandslaget ger mig gåshud. På tal om skidlandslaget, idag 12:25 (damerna) och 14:25 (herrarna) får vi återigen bevittna The Final Climb på SVT1.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0