Det är bättre tider nu!

Allt har blivit bättre sen i söndags
Konstigt vore väl annars
Jag låg ju trots allt i fosterställning med ena skinkan i avgrunden

Nu tre dagar senare mår jag riktigt bra - hur är det möjligt?
1. Alkoholen har lämnat kroppen
2. Måndagen bestod av middag hos Herr D och Fru L på Grönborgsg (vatten i glaset "såklart")
3. De lever ett liv jag vill leva - jag ser således ljuset via dom
4. Försäljningen på jobbet går grymt bra - lutar åt en fin bonus denna månad - jag blir glad av pengar
5. Har precis bjudit mig själv på lax, cous cous, pepparrotssås, lite grönt och cashew-nötter - resultatet var dessutom riktigt bra - nästa gång ska jag inte bevittna denna måltid ensam och med vatten i glaset - utan med Chardonnay eller Semillion och bordssällskap - givetvis är just DU bjuden!


Slutligen ett tips för vardagslivets tristess - filmer som går på SVT

Ibland tisdag kväll ibland torsdag kväll

Överlag hög kvalité

Överlag bra underhållning

Överlag drama

Drama är nöten!


Kommentarer
Postat av: Gremlins

Du snackar skit. Jag har pratat med din syster / överste chefen och middagen blir av. Sluta vara stygg med Gustav.

2007-11-01 @ 10:31:03
URL: http://gremlins.blogg.se
Postat av: Gurra

Vilken middag? Och vadå? Har Marcus varit stygg med mig? Har han gnagt på min hälsena igen?

2007-11-01 @ 12:24:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0