Min knull-lista del 4 (Nr2)

Det känns nästan som listan har spelat ut sin rätt. Jag vill redan nu vidare till något annat. Skapa något nytt. Det här känns 2007. Vad har framtiden att erbjuda? Gräset är väl grönare på andra sidan? Så fungerar jag i mycket. Så fungerar jag i det här. Men för engångskull skall jag lyssna, på den där någon, som sa att saker man påbörjat ska slutföras. Denna någon är därför också skälet till något som jag tror kan liknas vid skrivkramp.


Anledningen är att jag liksom inte riktigt vet hur jag ska precisera mitt val. Inte för att det är oklart. Utan snarare för att det är svårt att förklara just hennes liggbarhet.


För att göra det lite enklare tänkte jag luta mig mot en kommentar från ett av mina tidigare inlägg. Miss Curly skrev då att hennes ex hade valt Buffy - Vampyrdödaren som sitt wildcard i deras relation.


Han hade alltså inte valt Sarah Michelle Geller som är personen bakom Buffy, utan istället hennes rollfigur. Jag tycker det är lagligt. Motivet till mitt ställningstagande byggs upp utav följande scenario: Om nu det mot förmodan skulle visa sig att Sarah Michelle Geller vill ligga med en, så kan man nog övertala henne att agera Buffy istället. Eller vad tror ni?


Hur som helst. Den makalösa damen som får beträda pallplats nummer två och som således får en elegant silvermedalj som pris heter Alice. Hon finns med som rollkaraktär i en film som endast bygger på sex och relationer. Filmen är vass och äkta. Alice verkar vid första anblick vara en bortkommen flicka. Så är dock inte fallet, hon är istället en sökare efter kickar.


Finns många scener som gör att hon är värd denna silvermedalj. Men två av scenerna som hon spelar mot Larry (Clive Owen) är det extra glöd i. Den ena är på ett museum, den andra med Alice som strippa.


Om man har sett dom scenerna, har man också sett hennes enorma sexuella dragningskraft och då behövs ingen längre presentation. Men kom ihåg. Det är inte Natalie Portman som är mitt val. Det är Alice, ur filmen Closer!

image33             image34               image36      


Kommentarer
Postat av: Gurra

Vad hände med Reine från Tre Kronor? Han kommer härnäst va?

2008-01-22 @ 23:48:34
Postat av: A

Vad hände med Abby från tre kronor? Jag vet att du gillar pepparsalami.

2008-01-23 @ 00:37:45
Postat av: Benny himself

Gurra & A: Varken Reine eller Abby känns heta. Däremot så kan Mimmi i rosa dyka upp från ingenstans på plats nummer ett.

2008-01-23 @ 21:27:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0