Någon som har en känning på ett nytt kneg?

Pratade precis med Saga

Han är stationerad i Motala

Han hatar den staden

Men han stannar ändå, eftersom hans arbetsplats är fantastisk


Jag har ifrågasatt ett gäng gånger om det verkligen kan vara en anledning för att stanna

Mina tvivel blev krossade idag under vårt samtal


Den 11:e mars åker nämligen samtliga på hans arbetsplats till Mauritius.

För att dom anställda ska trivas på sin resa får de givetvis ta med sig sina respektive

Vistelsen varar fram till den 20:e på ett all inclusive hotell

Arbetsgivaren står dessutom för lönen under perioden.

De anställda behöver inte ens ta ut semester


Detta är inte något som bara händer 2008

Förra året var destinationen Cuba


En annan blir lyrisk om SEB skulle bjuppa på bussresa till Gnarp för övernattning på det lokala motellet. Det är dock inget som kommer att hända 2008 på grund av besparingar. Något säger mig att det är dags att byta jobb.


Kommentarer
Postat av: jankish

Oh my, den här Saga, behöver han en dejt?
Jag har ett litet blåmärke på vänster ben som kan behöva solas bort.. ;)

2008-01-11 @ 16:05:31
URL: http://yanie.blogg.se
Postat av: JJ

Vad är det för fel på Gnarp? Dom har jättesmarriga grillkorvar på statoil där och en räka att dö för. Du är så jävla finbjuden du, "de e väl bara fläskkotletter o bearnaise som duger för dig" Harremenjeee!

2008-01-11 @ 17:14:40
Postat av: JJ

Hur går det förresten med manageriet? Jag har inte fått ett samtal av nån het donna på jättelänge. Nu har du legat av dig. Hur fan ska jag ens kunna hålla uppe humöret och skenet av att vara en rocker om jag inte ens får ligga. Tror inte Vince Neil blev tvungen att säga åt sin manager att ligga på lite hårdare. Han flögs in med helikopter ovan en 200 000 stor publikskara med en whisky i ena handen, en stor påse koks i andra och en playmates huvud guppandes upp och ner i knät. Känns inte riktigt som vi spelar i samma liga. Finns det nåt fackförbund för rockers man kan vända sig till?

2008-01-11 @ 17:19:23
Postat av: JJ

Jag har iofs börjat knarka, men det var ju inte direkt din förtjänst. fnys!

2008-01-11 @ 17:20:36
Postat av: torgnysdotter

passerade precis gnarp...
...är du helt säker på att du vill dit?

2008-01-11 @ 19:46:37
URL: http://www.torgnysdotter.blogspot.com
Postat av: JJ

du har rätt torgny; när jag tänker efter så vet jag inte riktigt vad jag tänkte..det är ju gurkmajjon som är att dö för.

2008-01-11 @ 21:07:36
Postat av: Benny himself

Jankish: Saga har date. Men efter sanbbt samtal till honom fick jag infon att mekar-måns är ledig. Ska jag hooka upp er?

JJ: Det är svårt att sälja någon som inte syns och som INTE producerar. Flickorna står ju på kö och frågar efter killen... "vad heter han som gjorde att det rann till en sommar för längesen..känner du han. Jag vill ifall han vill!!!"

JJ: Knarket gör i alla fall att du stiger i värde. Kanske kan kirra ett gigg till stutet av januari under vår sthlms tripp. Vad sägs om Gröne Jägaren?

Torgnydotter: Visualisera en januarikväll i gnarp. Finns inget att äta på motellet, korven på macken mitt emot är dock helt ok. Kvällen spårar ur på den lokala bykrogen. Man hamnar i fight med två raggare och vaknar dagen efter i ett kalt och kallt dike.

2008-01-11 @ 23:30:23
Postat av: Jankish

njaa.. mekarmåns känns sådär.. stannar hellre hemma i fina Schvall isåfall. ;)

2008-01-12 @ 12:00:50
URL: http://yanie.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0