Goddag Herr Höst

September.

Sommarmördaren är här.

Med tanke på hur min månad ser ut hoppas jag den jäveln åker in på livstid.

 

De datum som saknas i följande schema innehåller bara vanligt kontorsarbete i Stockholm:

 

6 – 10 September

Karlstad

Karlskoga

Kumla

Örebro

 

Fredag 11 September

Konserthuset Stockholm

 

15 – 16 September

Umeå

 

17- 18 September

Göteborg

 

22 – 23 September

Arlanda, Enköping & Bålsta (vart fan ligger Bålsta?)

 

24 – 25 Sundsvall

 

Med tanke på att inget av ovan nämnda zigenarelikna beteende innehåller ledig tid är jag sannerligen värd två dagars semester (måndagen den 28:e och tisdagen den 29:e) innan jag återigen transporterar min kropp till 08:området.

 

Bristfälliga uppdateringar på svartblogg är således förstålig.

Medan jag är borta kan ni väl berätta lite om er September.

Vill ni också skrika livstid?


Kommentarer
Postat av: Flumberg

15 sept blir det pang pang i Umeå. Jag kommer. Vi bor på Scandic Plaza. Fixa sviten med blixten !

Cheers

2009-09-01 @ 17:37:46
Postat av: -T.

Tja! Det vankas Stockholm imorgon. Lunch? Jag ringer. Hej!

2009-09-02 @ 01:35:04
Postat av: Beatrix Vnunk

Barnmorska, föräldrakurs, profylax, shopping av svindyra, obegripliga barnsaker och estimerad viktuppgång ca 3kg.

Livstid: ja.

September är annars en av mina absoluta favoritmånader. Jag väljer att ignorera i år.

2009-09-02 @ 09:25:57
URL: http://retronyttgods.blogspot.com
Postat av: Benny

Flumberg: Bokade nyss flyg till nord samt boende på Scandic Plaza. Dyrt. Men vadå? bling bling



-T: Som vanligt en annorlunda upplevelse att träffa dig Mr Magazine Man! =)



Beatrix Vnunk: Helt plötsligt kändes min september klockren! Tack.

2009-09-02 @ 16:47:59
Postat av: Saga

Innebär det att du är Sthlm den 26:e?

Tänkte ta en fylla i stan då...

2009-09-03 @ 08:03:05
Postat av: W.

September är en dans på rosor jämfört med november som bara är kall, regnig och mörk.



Bålsta ligger vid Mälaren, 50 km nordväst om Stockholm.

2009-09-03 @ 10:00:17
Postat av: Benny

Saga: Stannar i Sundsvall fram till den 29:e. Tagit semester måndag och tisdag för lite fritidsaktiviteter såsom ligga raklång och gå skogspromenader.



W.: November är sämre än sämst. September brukar normalt sätt vara rätt bra. Man kan liksom släppa upplevelsenojan och bara va.



Tackar ödmjukast för förklaring till Bålsta. Föredraget blir lite enklare att genomföra om jag hittar dit.

2009-09-03 @ 15:55:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0