Bankkista punkt nu

Hungrig.

På mat.

Och dryck.

Mest dryck.

 

Googlar därför tänkbara viner inför nyår.

Och sneglar samtidigt blygsamt bort mot diskbänkens box.

Hur kan man vara så sugen på vin att det sticker i kroppen?

 

Men efter Gurk The Gamblers charmanta kommentar på juldagen (”Det ser ut som du lagt på dig en hel del?”) lever jag knappt på bröd och vatten. Så någon skåpsupning mitt i veckan blir det inte på tal om.

 

Trots att jag mest känner hat för karljävlen just nu kommer jag med största sannolikhet tacka honom innerligt om sådär 3 – 5 kg.


Kommentarer
Postat av: Nora

Grym design du har på din sida. Har du gjort den själv? Skitsnyggt i alla fall!

2011-05-08 @ 12:24:06
URL: http://smsalåna.nu

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0