Santa Claus is coming to town!

Packar för avfärd.

Avfärd mot norr.

 

Tänkte först återvända till den stora staden redan på söndag strax efter lunch och således resa från Sundsvall vid 8:a. Det i sin tur hade betytt att juldagens fylla fått ställas in pga att jag dessutom praktiserar som chaufför.

 

Men några gigantiska milstolpar har jag varken lust eller vilja att passera så vi ändrade avfärd till måndagmorgon istället.

 

Så nu blir det full fart på lördag.

Dock utan de vanliga förberedelserna.

Med bord, biljetter och borrdust tidigt barhäng.

 

Istället så får man trängas med de dödliga i diverse köer.

Och hålla tummar och tår för att förhoppningsvis komma in.

 

Men då det är få saker som kan få mig på så enorm kokning som att köa så är sannolikheten stor att ni får besöka korvmojen vid Navet om ni vill se en glimt av mig.

 

På grund av detta vill jag därför här och nu önska er alla en god jul och ett gott nytt år!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0