Ansikte som en pojke. Kropp som en pensionär.

Gårdagens bisarra inlägg kanske behöver en förklaring.

 

Det hittades nyligen tillsammans med ett gäng andra opublicerade inlägg. Samtliga härstammar från hösten/vintern/våren.

 

Ett vykort från helvetet skrevs strax efter ett tidigare publicerat inlägg om att jag pissade blod. Läkarna trodde vid första anblick att det eventuellt rörde sig om cancer i urinblåsan.

 

Som tur va visade den undersökning som ni precis fått läsa och jag fick genomlida att det inte alls var något sådant. Istället var det återigen njursten som orsakade trubbel.

 

Att min kropp redan vid 24 års ålder började producera njursten är helt sjukt.

Att den dessutom 5 år senare fortfarande tycker det är roligt är katastrof.

 

Men som så många gånger förut kan jag återigen konstatera.

Trots renlevnadsleverne från första andetag har jag en kropp på förfall.


Kommentarer
Postat av: Beatrix Vnunk

Hahahahaha!

2010-07-01 @ 14:36:39
URL: http://retronyttgods.blogspot.com
Postat av: Beatrix Vnunk

Kan det, förresten, bli tal om ett litet glas vin framöver?

2010-07-01 @ 14:37:17
URL: http://retronyttgods.blogspot.com
Postat av: Benny

Skulle också vilja skratta. Men det finns väl risk att jag åker på ryggskott då! =)



Vin = Absolut = När som helst = Ring så spelar vi!

2010-07-02 @ 10:00:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0