Så mycket bättre

Kombinationen av människor som reklamen visade upp har viskat om att Så mycket bättre kommer vara ett program att följa.

 

Såg precis första avsnittet på tv4play.

Di Leva satte direkt ribban med en dynamitladdning av Sträck ut din hand

 

Därefter avlöste numren varandra med glädje.

Avslutningen av Petra (vem är hon?) var förträfflig.

 

Äntligen har ett tvbolag insett hur de ska skapa mervärde genom att använda artister. Och det är inte att låta dem dansa tango och göra bort sig framför kameran. (Även fast många svenskar anser att det är ypperlig underhållning och det är ett blogginlägg isig) Utan istället ge dem vin, mat och låta dem agera och leverera inom det dom gör bäst.

 

Resultatet var så mycket bättre än allt som tidigare skapats.


Kommentarer
Postat av: Syster yster

Kan bara hålla med "Så mycket bättre" än vanliga underhållnings program, jag ä lyrisk!

Petra är September, bara så att du vet :)

Ha en skön söndag!

2010-10-24 @ 13:21:43
Postat av: Beatrix

Ja, faktiskt. Jag är helt chockad över att 4an levererar...



Även om min sekundärskam vad beträffar Lill Babs saknar gränser!

2010-10-24 @ 16:18:06
URL: http://retronyttgods.blogspot.com
Postat av: edmond

Till Beatrix. Sekundärskam - betyder det att du sitter och skäms å Lill-Babs vägnar när hon sjunger? Eller tycker du at hon borde skämmas övér sin livsstil?

2010-10-24 @ 20:51:19
Postat av: Benny

SysterYster: September. Vem är det? Min kunskap inom pop och rock är så låg att jag borde vara omyndig. Att uttala mig.



Beatrix: Såg du när hon kramade plura första gången. Hon var en hundradel ifrån att hångla upp karln istället. Haha...

2010-10-26 @ 15:11:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0