Fejan, fittan och fulsprit

Hander for mycket for att det ska vara halsosamt for mig
For JJ hander det dessvarre ingenting
Han ar fortfarande sjuk
Dock inte tillrackligt sjuk for att inte producera
Han har namligen lyckats forfora staderskan
De log lite med varandra under en vecka eller tva
Han fick dock springa ifran henne igar
Hon visade klara symtom pa psykiska storningar
Var dodsforalskad i JJ och ville binda fast stackarn (Ej pa ett sexuellt satt)
Jag hoppas hon klarar av att bli dumpad
Jag vill ju inte se henne ga los pa JJ med en kniv
Ni tror kanske jag overdriver nu
Det gor jag inte
Hon verkar inte helt 100

For Benny hander det ocksa en hel del pa dam fronten
Borjade med att jag traffade en tjej som liknade min basta
Hon var dock nagot helt annat och det saknades nagot
Detta nagot var att jag inte ville ligga med henne
Sa inget hande
Inget alls
Istallet hande foljande:
Hon blev min kompis. Min forsta riktiga tjejkompis.

Ovriga damer som florerar i min narvaro ar det blandad kvalite pa
Finns dock en som jag jagar
Hon ar inte snygg
Hon ar vacker
Stora bruna ogon
Fantastiskt har
Skedade med henne i natt
Valdigt trevlig upplevelse

I ovrigt sa leker livet pa som vanligt
Full varje dag
Krogen hela tiden
Slickar sjukt mycket fitta
Det beror pa tva saker:
1. Jag har fejan
2. Det finns mangder med fulsprit har

De fyra sista raderna fanns det inte mycket sanning i
Forsokte bara spela tuff
Det gick som vanligt sadar
Jag ar helt enkelt inte tuff
Inte ens lite

Kommentarer
Postat av: Gurra

Precis ja. Inte ens lite. Men ändå så har du störst trut i hela Oceanien.

2007-08-08 @ 12:35:10
Postat av: Saga

Är i en stad som jag HATAR..
Har tråkigt på jobbet..
Har ingen alkohol här..
Ingen "blåkoisk"..
Fan vad jag längtar tillbaka till Queenstown
och Tardis!

2007-08-08 @ 13:47:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0