Gar det att trana bort kanslor?!

Lamnade mitt Queenstown i mandags
Lamnade alla vackra manniskor
Jag kommer att vara saknad av vissa

Hur jag sjalv kanner mig?
Jag vet inte
Jag ar nog kanslomassigt stord
Har blivit omanskligt bra pa farval

Det kanns sorgset nar jag star dar framfor personen i fraga
Det kanns jobbigt att veta att man inte kommer att ses igen
Trots att man doljer det med fraser sasom "vi maste halsa pa varandra"
Jag vill dock inte slappa den sista kramen
Men nar jag sedan satter mig i bilen (i detta fall vanen) sa slapper allt
Jag tycker varken det ar jobbigt eller ledsamt

Jag tror det beror pa praktik
Jag praktiserar ju namligen pa att lamna mannsikor bakom mig nar jag reser fran stad till stad
Praktik ger fardighet
Learning by doing
Kart barn har manga namn

Sa jag ar nog inte kanslomassigt stord
Jag ar nog endast oerhort bra pa att praktisera saker
Att fokusera pa nagot nytt
I detta fall, det som komma skall:
Sol, strand & surf

Kommentarer
Postat av: Anonym

Svaret på din rubrik är att sånt där är medfött. Man blir proffs om man har det i blodet.

2007-08-29 @ 07:58:36
URL: http://gremlins.blogg.se
Postat av: Micke

Haha, det är så sant som det kan bli... du är känslomäössigt störd! Helt allvarligt tror ja inte det beror på praktik... Det beror bara på att du är i en viss fas av livet... jag har haft såna faser jag med, när jag tänker efter då så bottnar det oftast i att jag känner mig helt betydelselös och likgiltig till allt... jag kan helt plötsligt komma på att ja inte längre är mörkrädd... Vad beror detta på? Jo i dom faserna spelar det ingen roll längre om man dör eller inte... skumma grejer.

2007-08-30 @ 09:06:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0