Hellre ett hus i slummen an en runk i drommen

Fick ett sms fran en gammal bekant
"Det finns sa manga kvinnor i denna stad. Men ack sa fula all e. Jag har inte sett en vacker kvinna pa fjorton dar tror jag. Sitter pa farjan mot uni. Frukosten haller pa att aka upp tack vare kvaljningarna jag far av ackliga rackare som ska forestalla kvinnor. Jag ryggar tillbaka o hoppas pa en ljusare framtid."

Nagon krast kan tyckas
Kanske lite val magstarkt
Han menar nog inte varje ord till 100 %
Han vill snarare poangtera sin missnojdhet med livet

Mitt rad till honom blev:
"Hang i slummen ett tag, till slut ramlar du over en jackpot och far flytta in i ett mansion.... till kvinna alltsa."
Jag tror namligen pa "Sank kraven, ha roligare."
Jag kan inte saga att jag lever efter den gamla dangan
Men jag tror pa den
Stenhart

En som lever efter den in i minsta detalj ar JJ
Han har inte nagra som helst krav nar det kommer till liggning
De ska dock helst vara stora
Valdigt stora
De ar som han sager, mer tacksamma da

Vet inte om det stammer
Kanner mig inte och har aldrig kant mig sugen pa storvilt!

Mitt rad var dock inte menat som en pik
Denna adla manniska ska alltsa inte satta pa allt som ror sig
Utan snarare leka, mysa & kela lite med NAGON
Far man inte narhet tillrackligt ofta sa dor man
Sakta men sakert
Inifran
Nar sedan laget for den underbara dyker upp missar man det pga:
Daligt sjalvfortroende, risig hallning och en alldeles for tidig utlosning!

Darfor lag jag med mitt nodnummer igen i forrgar
Darfor mar jag battre som manniska idag
Darfor kommer jag inte missa min jackpot, pga skriften "Jag vill knulla" i pannan, nasta gang jag ser henne

Sa radet till jackpot ar och forblir
"Ligg med slummen!"

Kommentarer
Postat av: Tjejerna

Nöden har ingen lag men ring gärna oss nästa gång, snygging!! Puss.

2007-09-16 @ 13:43:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0