Life goes on

Har inte hant oerhort mycket sen senast
Lag nerbaddad och kollade pa film mandag, tisdag, onsdag
Blev ett par klassiker: Bla triologin med Gudfadern, Young Guns 1 & 2, Dansar med Vargar & Reservoir Dogs. Klamde aven forsta och andra sasongen av Entourage.

Tror jag ska leva som de grabbarna under mina veckor i Kalifornien
Hur detta ska bli mojligt ar dock svarspatt
Jag har dock borjat dragit i lite tradar och har numer ett numer till en tjej som vet vad som galler dar borta och som mer an garna tar oss ut och visa vart gabortskorna ska spendera sin tid!

Tog forovrigt igar mitt liv till ytterligare en niva och begav mig till berget for lite bradakning
JJ lider fortfarande av diverse besvar sa han kunde inte haka
Tycker seriost synd om honom nu
Trots hans syndiga leverne ar detta straff alldeles for hart
Min andre vapendragare har nere blev sa kanon dagen innan att han inte hittade sin sjal dagen efter och kunde darmed inte knyta sina snowboardskor
Jag fick saledes bege mig dit sjalv

Hangde i parken med de tuffa grabbarna
Hade inte sett ett riktigt big jump pa 1,5 ar
Resultatet var darefter
Avslutade dagen med en fruktansvart sketchy bs 360 i forsta kicken
Akte sedan snabbt ner till bussen med svansen mellan benen
Kanns tungt att inse att man inte har det mer
Jag hade ju trots allt talang i denna "sport"

Men vad hande med den?!
Hmmm....
Maste ha forsvunnit nagonstans mellan OBAR och Svenssons
Sa jag bestamde mig pa vagen hem for att satsa pa nagot jag ar bra pa
Det blev 14 ol och 2 glas vin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0