The show most go on

Jag trodde det skulle lugna ner sig nar Flumberg och Saga lamnade mig och JJ
Sa blev det inte
Inte ens lite
Jag vet inte vad det ar for fel pa mig
Eller jo det vet jag
 
Jag blir nastan aldrig bakfull (angest far jag dock snabbt, men det ar en helt annan sak och gar latt av avhjalpa med en bira)
Bakfyllan vissar sig dock ibland
Typ en gang varannan manad
 
Det som hander da ar foljande:
Jag slutar att dricka pa natten
Nasta dag ar jag vanlig och har angest
Men inte ett strimma bakis
Ytterliggare nasta dag ar jag helt knackt (Ar det da jag ar bakis?!)
 
Sa anledningen till att jag inte ar bakis numer ar alltsa att jag inte har sa langa oppehall
Senaste alkohol fria tiden var for 9 dagar sen
Da drack jag ingenting mellan 21:34 pa onsdag kvall och 16:47 pa torsdag eftermiddag
Saledes hann jag inte bli bakis
 
Mitt leverne sticker dock oerhort i alla andras ogon
(Att JJ's inte gor det beror pa att han fortfarande ar sjuk och kan saledes inte vara min vapendragare)
De fragar, vad det ar for fel pa mig?!
Jag svarar dem precis som det ar:
"The show most go on!"

Kommentarer
Postat av: Flumberg

Hahaha ! Dom vet ju inte hur tennis ska spelas!
Hänvisa in dom på Retardyz efter 05.00 så får dom se hur det går till. Det är där facit finns !

2007-08-06 @ 08:43:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0