10 000 röda rosor

Tore Skogman har avlidit
Han var verkligen en vitamininjektion och lyste positivism
Därför är tråkigt att han gått bort

Det som gör det ännu jobbigare för mig personligen är att Tore Skogman gav gluggen ett ansikte
Han fick in en husvagn där i mellan, men klagomålen från omvärlden lyste med sin frånvaro

Nu när han är borta finns det risk att jag övertar positionen "Bredast glugg i Sverige"
Är man inte känd är detta förmodligen inte accepterat
Jag har nu två val att välja mellan
Tandställning eller att emigrera
Tandställning känns inte aktuellt.


Till dess att passet stämplas vid första bästa passkontroll skall jag hedra Herr Skogman genom att lyssna på 10 000 röda rosor. Vi hade ju trots allt något gemensamt.

image11


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0